dissabte, 24 d’octubre del 2009

A la mexicana

Aquest cap de setmana es disputen els campionats de mitja i llarga distància d’orientació. I per seguir la meva tònica, no he fet cas als consells del preparador físic i per tant ho he celebrat amb un sopar de cullons.
He obert la capsa de les “fajitas”, i he pensat què hi podria posar: una mica de pebrot, una mica de ceba i alguna cosa més que he trobat, i tot a la paella juntament amb el pollastre que no hi  falti! Afegir-hi una mica d’espècies picants i salses picants tampoc ha estat difícil, a més ajuda a fer més difícil la digestió, just el que necessito el dia abans d’anar a uns campionats... jijiji tampoc podien faltar els “nachos” amb el formatge gratinat! Mmmm....
Per acabar-ho d’arreglar, ja hem tret els primers polvorons del Nadal i la ratafia per excel·lència que ens va arribar a casa i que és boníssima! Qui sap! Potser m’ajuda a veure alguna fita més!
Bé, de moment no sembla que les curses d’aquest cap de setmana puguin anar millors que la meva última cursa, que per cert, va estar la pitjor en tota la temporada. Això sí, gana no en passaré i demà quan m’aixequi i em posi a córrer me’n recordaré...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada