dilluns, 15 de novembre del 2010

El debut a elit: primera!!!! (començant per la CUA… clar!!!)

Pagant la novetada a la categoria reina!!!

Sortint de les primeres (l'organització que és sàvia, i ja sabien que m'hi podria estar estona…) ja me les veig negres per posar la descripció de controls (mida rollo paper de vàter de 2 capes…) dins el porta-descripcions… però quantes fites hi ha?? 24!! poques vegades he fet 24 fites… si és que n'he fet algun cop…
Surto una mica esverada, pels nervis, però de seguida me n'adono que aquí, o m'ho miro bé, o les perdudes poden ser impressionants. Que això no és 21A!
O sigui que començo a tenir dubtes ja de com atacar la primera fita… talonejant per arribar més  o menys a l'alçada del camí i mirant una mica la vegetació, entro a la selva d'arbustos però com que jo tinc problemes per llegir la vegetació i per relleu no veig més enllà dels arbustos que em queden al davant, doncs diguem que no m'és gaire fàcil. A partir d'aquí decideixo anar a poc a poc, intentant llegir bé la vegetació (cosa que no m'ha calgut gairebé mai…) i segueixo com puc.

La fita 3, no em pregunteu pas a on era, perquè després de buscar-la més de 10 minuts, i de tenir clar en tot moment on era (bé, en tot moment no…) , la trobo gairebé per casualitat a on lloc on no me l'esperava. Això sí, em conec totes les clarianes i arbustos que té pel voltant. Sabia que a elit la tècnica augmentava, també us diré que no em pensava que hi hagués tant de canvi (també s'hi afegeix el mapa, que no era dels fàcils). No m'esperava pas trobar un cartell amb llumetes assenyalant la fita.. però trobar-les més bé, sí.

Els problemes tornen a la fita 7, l'ataco bé (o almenys això em penso), tinc tots els elements controlats, començo a donar voltes, no entenc res, per molt que miri el mapa, no ho acabo d'entendre, torno a uns tallats ja coneguts, torno a atacar, però no hi ha manera, segueixo donant voltes… no ho entenc, la fita sembla fàcil!!! Comencen a aparèixer altres noies elit, la solució fàcil seria seguir-les, cosa que no penso fer, ho vull entendre!! tornem-hi, tallat, següent tallat, vaig fins al final, i m'endinso, i la trobo!!! no pot ser, estic convençuda que quan he passat els altres dos cops per la zona, encara no havien posat l'arbre ni la fita! segur!!! em fallen una mica les distàncies… bé, continuo, com puc.

La 15 em torno a descol·locar una mica, jo sé segur que no haig de pujar fins a dalt del turonet.. i acabo trobant la fita a dalt del turonet… uff quin dia…
I més problemes a la 18, sí sí ja ho sé, he tingut problemes a totes les fites casi!! doneu-me temps! ;-)  La 18 la busco per tot arreu, menys allà on es troba…  la busco a totes les baguades, però fins al cap d'una estona no me n'adono que està a l'arbre gegant que es veu per tots costats… 
La 19 l'acabo veient molt més amunt del que m'esperava… sort que ja queda poc per acabar… tot i així encara queden suficients fites com per tornar a fer perdudes...

Tenia bastant clar que volia fer el pas a èlit de cares a l'any vinent, però com us podeu imaginar ara tinc masses dubtes per fer-ho!! Pensava que se'm faria massa llarga, i que de tècnica no ho notaria tant, i ha estat al revés, perquè llarga, no se m'hi ha pas fet. I el pitjor de tot… repassant mapa… encara no entenc què he fet malament a cada fita que m'he equivocat!! algú que m'ho expliqui!!!

I… per sort, aquest cop m'he tornat a deixar el GPS, tindríeu masses motius per riure-us de mi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada