divendres, 4 de desembre del 2009

Si t'ho explico, no em creus

L'hora més rara de la meva vida, serà sens dubte aquest matí. Arribava a Girona, com de costum, per anar a la Universitat, avui a més a més tenia examen... Tot ok, fins que entro a una super rotonda ( una de les grans ) i se'm para el cotxe just al mig del carril al costat d'un carril de sortida. Com que el cotxe encara tenia inèrcia, he tingut el cap prou fred com per acabar d'arribar a una zona entre carrils on no molestava tant. Bé, intento engegar el cotxe una i altre vegada i res, el cotxe no s'engegava de cap de les maneres.

Què faig? doncs truco al papaaaaaaa!!! Papa!!! que s'ha parat el cotxe!!! que estic enmig d'una rotonda!!! que em venen cotxes per tots costats!!! que no s'engega!!! què faig!!!!! i ell que em diu que truqui al seguro que enviï la grua i que el portin al taller... entre aquestes que passava un cotxe de mossos, i em diuen de lluny que no em puc parar al mig de la rotonda a trucar pel mòbil!!!!!!!!!!! a no?? on és el senyal de prohibit aparcar?? Total, que amb senyals i cridant els dic: que no s'engega!!!!!!!!!! que se m'ha parat!!!

El mossos donen la volta a la rotonda, i es paren just darrera meu. Em vé el mosso i em pregunta que què passa... jo amb el mòbil encara a una mà, el xaleco a l'altre i intentant buscar el número de la grua, els torno a explicar que el cotxe s'ha parat i no engega. I em diu, posa'l en aquell costat de rotonda que molesta menys. I jo? però com? si no s'engega!! i em comenta que posi punt mort, que ell apreta el cotxe. I si si! el tiu es fot al darrera a empènyer el cotxe, jo a dins conduint i la companya mossa parant el trànsit. Tot molt estrany. Però no acaba aquí...

Quan ja teníem el cotxe "aparcat" a la rotonda, em pregunta que com ha passat, i jo li explico... i llavors mira que el cotxe tingui gasoil i em comenta que sí que el cotxe tenia gasoil, i jo pensant... però si ja ho sé que té gasoil!!! i li dic: mira què fa quan l'engego, i provo d'engegar el cotxe, i saps què ha passat? doncs que el cotxe s'ha engegat!!!!!!!! jo no sabia on amagar-me... el mosso es devia pensar que li estava prenent el pèl..... i el cotxe engegat després de travessar la rotonda apretant-lo el mosso!!! tot molt increïble!! Jo desesperada dient-li al mosso: et juro que no s'engegava! t'ho juro! que ho he provat unes quantes vegades! i ell: si si ja la crec!

Al final, li he preguntat si podia continuar, que anava fins a la universitat, i m'ha comentat: Senyoreta, si se li torna a parar el cotxe, jo no seré allà per ajudar-la! aixxxx

Total, que he agafat el cotxe per acabar d'arribar a la uni.. i quan el tinc aparcat, surto del cotxe i una noia des de l'altre costat del carrer em comença a cridar i a saludar... i jo no la coneixia de res, n'estic totalment convençuda! i ella vinga saludar i cridar... al final se'n deu haver adonat que no era qui ella es pensava i ha continuat sense dir res més...

Poden passar tantes coses estranyes en tant poc temps? què està passant?
Se m'engegarà ara el cotxe? arribaré a casa?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada